Bootcamp Ondernemen & Transitie

Tijdens een driedaagse bootcamp kunnen studenten en jonge ondernemers (in spé) zich laten inspireren door toonaangevende koks, muzikanten en makers. Deelnemers kiezen een van de drie trajecten en nemen deel aan een reeks gratis workshops, lezingen en masterclasses!

Voor deze bootcamp ontwikkelde Het Graafschap een opvallende illustratie als campagnebeeld, samen met het volledige pakket aan grafische middelen. Het beeld wordt bevolkt door onverwachte personages ‘in transitie’. De karakters zijn letterlijk in beweging, maar ook figuurlijk zorgen ze voor een transitie. Handige Harry’s, dromers en durvers zetten er het landschap naar hun hand. Atypische kleuren versterken het verrassend beeld.

Naast het campagnebeeld werkte Het Graafschap ook de volledige grafische stijl verder uit en zorgde voor de opmaak van posters, flyers, een digitale uitnodiging en een mini-website. De middelen zijn hierdoor allemaal herkenbaarheid en uniform.


KlantBolwerk, Track Muziekcentrum, SPEKDienstIllustratie, Grafisch Ontwerp, WebsiteWebsiteondernemen-transitie.be